۶ آبان ۱۴۰۳، ۱۳:۲۷

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان:

تمثال شهدای ورزشکار در اماکن ورزشی کردستان نصب می‌شود

تمثال شهدای ورزشکار در اماکن ورزشی کردستان نصب می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: تمثال شهدای ورزشکار در اماکن ورزشی کردستان نصب می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آمنه غلام‌ویسی ظهر یکشنبه در آئین یادواره شهدای ورزشکار کردستان که در ورزشگاه ۲۲ گولان سنندج برگزار شد، اظهار کرد: جامعه ورزش استان کردستان در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «زنده نگهداشتن یاد و خاطر شهدا کمتر از اجر شهادت نیست» اقدام به برگزاری برنامه‌های مختلفی در حوزه ایثار و شهادت کردند.

وی تصریح کرد: برای گرامیداشت یاد و خاطر شهدا برنامه‌هایی توسط ورزش و جوانان استان برنامه‌ریزی و انجام شده است.

وی بیان کرد: گل سر سبد این برنامه‌ها در طول سال برگزار شده است که یکی از آنها تهیه و چاپ کتاب زندگینامه ۶۴ شهید ورزشکار استان کردستان بود.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان اذعان کرد: تهیه قاب تمثال شهدای ورزشکار دومین اقدامی است که توسط ورزش و جوانان استان در سال جاری انجام شده و در تمامی ورزشگاه‌های استان تمثال شهدای گرانقدر نصب می‌شود.

غلام‌ویسی یادآور شد: برگزاری یادواره شهدای ورزشکار نیز با همکاری استانداری، سپاه بیت المقدس و اداره کل ورزش و جوانان، سازمان بسیج از دیگر اقدامات اداره کل ورزش و جوانان در حوزه توجه به جایگاه شهدا است.

وی از سازمان‌های مردم نهاد که همواره پای کار بوده و اداره کل ورزش و جوانان را در اجرای برنامه‌ها یاری می‌کنند نیز قدردانی کرد.

وی ترویج روحیه جوانمردی و از خودگذشتگی شهدا در میادین مختلف به ویژه عرصه ورزش را مورد تاکید قرار داد و توجه به این مهم را از رسالت همه مسئولان دانست.

کد خبر 6270166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha